<<تاریخ فراموش شده ایران>>

تاریخ ما حکایت طولانی انسان هاست

<<تاریخ فراموش شده ایران>>

تاریخ ما حکایت طولانی انسان هاست

سرآغاز

تاریخ برای ما به ارمغان آورنده بسیاری از واقعیتهاست،واقعیتهایی گاها تلخ و گاه شیرین،و این ما هستیم که با پی جویی در این عرصه وسیع به آنچه می خواهیم از گذشتگانمان می رسیم و تازه می فهمیم که هستیم و از کجا آمده ایم و به کجاخواهیم رفت؟ اما تاریخ ما ایرانیان که پر است از سربلندی و سرافرازی، جز همان تاریخ برایمان هیچ نمانده.امروز وقتی از تاریخمان صحبت می کنیم نمی توانیم با افتخار بگوییم چه هستیم؟همواره می گوییم چه بودیم و چه ها کردیم،ما بنیان گذار تمدن در گذشته ایم،ما کوروش را داریم ، ما و ما و ما... .اما هیچ به این نیاندیشیده ایم که آیا توانسته ایم این گذشته پر فروغ را به امروزمان انتقال دهیم و بگوییم چه هستیم.بنابراین این وبلاگ در تلاش است تا این فرهنگ را بوجود بیاورد که اگر گذشتگانمان باعث افتخارمان بوده اند، بیاییم از این بزرگ مردان درس بگیریم و چنان باشیم که مایه افتخار آیندگان خود باشیم و از ما به عنوان نسلی بی تفاوت که هیچ ردی در تاریخ از خود به جای نگذاشته ایم نام نبرند.هدف از نگارش این بلاگ جمع آوری و تالیف مطالبی است کامل و رهگشا که بصورت پراکنده و نا متمرکز در بلاگ ها و کتب مختلف وجود دارند و برای بدست آوردن اطلاعاتی هر چند جزئی مخاطب را به آدرس های مختلف سوق می دهند.
امضاء : بابره

نظرات 1 + ارسال نظر
ترلان جمعه 17 تیر 1390 ساعت 16:51 http://gtas-science.blogsky.com

فکر می کنم وبلاگ خوب و آموزنده ای درست کنید. خیلی خوب است حالا که بیشتر وبلاگ ها بی محتوا واست چنین وبلاگی درست شود. خود من هم می خواستم وبلاگ تاریخی باز کنم هنوز که نکردم . . .

با تشکر از محبت شما، در تلاش هستیم که کار خوب و پسندیده ای بوجود بیاید و در این راه به مساعدتهای تمام دوستان نیازمندیم.کاری است بس دشوار ولی شدنی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد